Nowe kanały sprzedaży dzięki obszernej ofercie dodatkowej: W tegorocznej edycji możliwe również zamawianie świeżych kwiatów i roślin doniczkowych
Przy liczbie 920 wystawców z różnych krajów targi Christmasworld we Frankfurcie nad Menem jak żadne inne inspirują do tworzenia nowego asortymentu, wystaw sklepowych oraz wystrojów sklepów, a także dostarczają cennych informacji i kontaktów biznesowych.
Zupełnie nową propozycją dotarcia do klienta będzie zaprezentowana w galerii 0 oferta świeżych kwiatów i roślin doniczkowych, które będzie można zamawiać prosto od hodowców.
– Jesteśmy przekonani, że kwiaty stanowią idealne uzupełnienie sezonowego asortymentu dekoracji, dzięki któremu można zyskać dodatkowe przychody. To dział, który będziemy chcieli w przyszłości jeszcze bardziej rozbudować – mówi Eva Olbrich, dyrektor targów Christmasworld, Messe Frankfurt Exhibition GmbH.
Najważniejsze źródło inspiracji oraz pomoc w zamówieniu produktów: Pokaz trendów „Creating atmospheres” (galeria 1)
Które kolory, materiały, desenie i kształty będą najmodniejsze w nadchodzącym sezonie świątecznym? Studio projektowe bora.herke.palmisano przedstawi najnowsze trendy Christmasworld pod hasłem „Creating atmospheres”, prezentując wybrane produkty wystawców w czterech „światach”: trendy na sezon 2016/17 to surreal laboratories, boho treasuries, quiet harmonies oraz playful possibilities. Wszystkie łączy swoboda indywidualnej aranżacji dekoracji adwentowych, ale również tych na inne okazje w roku.
Nowe ścieżki i spektakularny występ:
Pokaz specjalny „design by modern nature” (galeria 1)
Zaprosić klienta do zupełnie innego świata, zaskoczyć i zaczarować – z tego właśnie znani są Rudi Tuinman i Pascal Koeleman z 2Dezign. W swym pokazie specjalnym, zatytułowanym „design by modern nature” pokażą, jak zakupy w okresie świątecznym stają się wielkim przeżyciem. Aby odbiorca mógł przekonać się sam, zabiorą go do lasu, na łono natury. Znane nam dziś uczucia towarzyszące świętom Bożego Narodzenia zostaną przedstawione w strefach „Forest Camping”, „Tree of the world” oraz „Christmas cabin”. Absolutnym hitem prezentacji będą tym razem świeże kwiaty i roślinność. Elegancja, połysk, odcienie miedzi i złota sprawią, że las w naturalnych kolorach zieleni i brązu rozbłyśnie świątecznym i ekskluzywnym blaskiem. Świat przeżyć „design by modern nature” to idealna platforma zakupu elementów dekoracyjnych wystawców z różnych krajów: wszystkie zastosowane materiały i produkty również będą opatrzone nazwą wystawcy oraz numerem stoiska.
Do tej pory, chęć udziału w targach Christmasworld 2016 zgłosiły następujące firmy z Polski:
ABOZ Sp. z o.o. (hala 11.0, stoisko D81), ARMIR Arleta i Mirosław Gołuńscy Sp. (hala 8.0, stoisko H30), BELLDECO Sp. z o.o. Sp.k. (hala 8.0, stoisko D55) CANPOL BIS Sp. z o.o. (h. 8.0, s. A21), DAGMARA Sp. z o.o. (h. 11.0, s. D89), DALIAN TALENT Poland Sp. z o.o. (h 8.0, s. A11), DEKO LALEK (h. 11.0, s. A14), Dwór Kolacinek (h. 8.0, s. E04), FHP Max Bartosz Kowalski (h. 11.0, s. D57), GLASS WITCH SC (h. 11.0, s. D71), Glassware Art Studio S.C. (h. 11.0, s. B76), GMC Limited Company Sp. z o.o. (h.11.0, s. B70), Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń Sp. z o.o. (h. 8.0, s. A14), Home Invest INC Sp.z o.o. (h. 8.0, s. F30 ), Inis Advice (h. 8.0, s. B60), Jumi Sp. z o.o. (h. 9.0, s. F51), JUSTYŚ P.P.H.U. Paweł Kryczało (h. 11.0, s. D39), KAMAI.PL Sp. z o.o., (h. 8.0, s. A21), Komozja Family Sp. z o.o. (h. 11.0, s.D85), KORONEX (h. 11.0, s. A86), NORMA Norbert Mąkowski (h. 11.0, s. A76), P.P.H.U. ADAL Adam Gil (h. 11.0, s. A81), P.P.H.U. ADPAL Adam Szczepaniak (h.8.0, s. B90), P.P.H.U. DEKOR-PAP S.C. (h. 9.0, s. A40), P.W. WIKTORIA (h. 11.0, s. B79), Paw Sp. z o.o. (h. 9.0, s. A41), PERFECT LIGHT Łukasz Bieda (h. 11.0, s. D17), Plastiflora Sp. z o.o. Sp.K. (h. 8.0, s. A82), PPH IMPULS Dariusz Kowalczyk (h. 11.0, s. B67), PPH Vitbis Sp. z o.o. (h. 11.0, s. C75),PPUH RABELLA (h. 11.0, s. D56), Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IPB Sp. z o.o. (h. 11.0, s. C55), MAG Gorzelak i Jasiński Sp. j (h 11.0, s. A20), SAB P.U.H. Bogdan Sawicki (h. 11.0, s. D31), SANTA S.C.(h. 11.0, s. A23), SILVERADO Sp. z o.o. Sp.k. (h. 11.0, s. D81), STAMAR Włodarczyk i Wspólnicy Sp.j. (h. 8.0, s. A25), SZKŁO-DEKOR Sp. z o.o. (h. 11.0, s. B53), VICTORIA Grzegorz Woźniak (h. 8.0, s. A59), VILLA VERDE Sp. z o.o. (h. 8.0, s. A41), Zakład Szkieł Ozdobnych GLASPOL Ireneusz Ryc (h. 11.0, s. C74), Zniczplast (h. 8.0, s. A14), ZPH CERAMEX Alina Cugier (h. 8.0, s. F3).
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty wyjazdowej z pełnym serwisem, przygotowanej przez przedstawicielstwo targów Christmasworld w Polsce.
Chętnych prosimy o zgłoszenia do p. Małgorzaty Bednarskiej (22 49 43 207)
malgorzata.bednarska@poland.messefrankfurt.com
00002
|
00003
|
00004
|
00005
|
00006
|
00007
|
00008
|
00009
|
00010
|
00011
|
00012
|
00013
|
00014
|
00015
|
00016
|
00017
|
00018
|
00019
|
00020
|
00021
|
00022
|
00023
|
00024
|
00025
|
00026
|
00027
|
00028
|
00029
|
00030
|
00031
|
00032
|
00033
|
00034
|